Rower:Arturo

Do pracy i z pracy.

Czwartek, 21 marca 2013 · dodano: 21.03.2013 | Komentarze 6

Na psa urok. Rower mi się sypie!!! Dzisiaj poszła linka od przedniej przerzutki i znowu mi się odkręca korba. Jutro pojadę do serwisu, żeby mi porządnie dokręcili, jak to nie pomoże to zmieniam korbę (mam nadzieję, bez ośki).
Tymczasem znowu sypie śnieg....przez co nie chciało mi się już wieczorem z nim zmagać i na karate pojechałam tramwajem (sic!!!).

Dzisiaj Sensei urządził nam mały turniej kata, w ramach przedsmaku zbliżających się zawodów. Moja próżność została mile połechtana, bo powiem nieskromnie, pokonałam 10. zawodników, w tym 9. płci przeciwnej, zdobywając jednocześnie pierwsze miejsce :D:D:D
Kategoria Praca

| 20:30 środa, 27 marca 2013 | linkuj Prawdziwa baba z jajami :D
Katana1978
| 14:45 środa, 27 marca 2013 | linkuj Mi też kiedyś ktoś podskoczył ale ....nie użyłam nogi by kopnąć w jajca.
Podniosłam sobie ciśnienie o 1 kreskę i gość leżał na łopatkach :D
| 21:46 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj A mi ktoś kiedyś podskoczył i dostał centralnie mae geri w jajka i tyle w temacie :D
Katana1978
| 21:10 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj ja tam karate uczyłam się z filmów "karate kid" - dużo aut umyłam i teraz nikt mi nie podskoczy.
| 11:31 piątek, 22 marca 2013 | linkuj Podziękował :)
Kata są to formy walki z wyimaginowanym przeciwnikiem. Każde kata ma określony układ kroków, ciosów, bloków czy kopnięć (o ile się takie pojawiają), także trzeba cały schemat ładnie zapamiętać, potem go wykonać i jeszcze w trakcie krzyknąć w sposób wielce bojowy :D
JoannaZygmunta
| 11:14 piątek, 22 marca 2013 | linkuj No to gratki choć nie wiem co to jest Kat. Teraz mi przyszło do głowy a może to sa zawody w ścinaniu głowy ;)