Temperatura:-5.0
Rower:Arturo

Do pracy i z pracy.

Środa, 13 marca 2013 · dodano: 13.03.2013 | Komentarze 9

Ło matulu, ale mnie dzisiaj przechodnie wkurzali na maksa....co drugi centralnie mi pod koła właził....na ostatnią babę to się wręcz wydarłam gdzie mi lezie bo na zatrąbienie dzwonem rowerowym było za późno. Bez wyobraźni co poniektórzy.
Poza tym zaczyna mi szwankować przerzutka (wrrrr grrrr).
Tyle w temacie bo wnerwa mam dzisiaj okrutnego :D
Kategoria Praca

| 09:05 czwartek, 21 marca 2013 | linkuj Ja też sobie w kółko coś obiecuję, ale różnie z tym wychodzi. W tym roku mam mocne postanowienie poprawy i regularnego pucowania maszyny :)
Katana1978
| 21:15 środa, 20 marca 2013 | linkuj Ja sobie różne rzeczy obiecuję i różnie z tym jest ;) Ale rowerek czyszczę naprawdę bardzo często szczególnie w taką pogodę gdzie co 5 metrów rozsypana sól lub śnieg ...
Kilka dni temu przejechałam się na nie oczyszczonym i nie nasmarowanym napędzie - jechało się OKROPNIE...
| 08:38 środa, 20 marca 2013 | linkuj W takim razie musisz koniecznie po każdej jeździe czyścić, wycierać do sucha i smarować. Ja sobie obiecuję, że będę tak czynić w tym roku i zobaczę czy mi to przedłuży żywotność napędu. Dzisiaj odbieram Czesiulkę i chyba na barana ją zaniosę do chaty :D
Katana1978
| 21:29 wtorek, 19 marca 2013 | linkuj Ja póki co mam tylko jeden rowerek :) wiec muszę go oszczędzać ...
| 12:18 wtorek, 19 marca 2013 | linkuj kultura kulturą, ale jak centralnie pod koła w ostatniej chwili włazi jakiś pijany babsztyl to już inna para kaloszy. Ja nawet rzadko dzwonię na pieszych, raczej podjeżdżam spokojnie i krzyczę "przepraszam". ale jak to nie działa no to już trudno.

Katana - oddałam rower, wyszłam z serwisu a tu sypnęło śniegiem. Dopóki zima nie odpuści to będę śmigać Arturkiem, żeby nie było :)
Katana1978
| 14:10 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj ja czekam na parę części i też serwis będzie ale to musi zima na dobre odejść !
| 08:45 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Trza było !!! Głupi babsztyl.
Dzisiaj zasuwam z Cześką na serwis, juhuuu :)
Katana1978
| 22:18 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj trza było rozjechać babę - ja bym rozjechała i tylko czerwony placek bym zostawiła :)
Ja mam przerzutkę zjedzoną przez sól i inne badziewie co było porozrzucane na mieście podczas opadów, ale póki co tfu tfu (nie zapeszać) działa :D