Rower:Czesia

Do pracy i nad Maltę.

Środa, 6 lutego 2013 · dodano: 06.02.2013 | Komentarze 4

Do pracy jak co rano, a po robocie nad Maltę. Trochę dupsko mi zmarzło, ale poza tym było ok. Jedno spokojne kółeczko i do domu :)
Edit: Jak już byłam najedzona i przebrana, zadzwonił telefon i trzeba było jechać na Morasko. Wykorzystałam okazję i pokręciłam okrężną drogą co by dorzucić kilka kaemków :)

Focie:

Karolin. © starszapani

Warta. © starszapani

Nauka jazdy na nartach na Malcie. © starszapani

Malta. © starszapani

Na Malcie. © starszapani

| 21:44 czwartek, 7 lutego 2013 | linkuj 255 km w jeden dzień!!! Szacuneczek :) Mój to jedynie 126 km, ale w tym roku choćbym się zes.... przejadę 200 :D. Przynajmniej taki mam plan, ale to zostawiam sobie na wiosnę lub lato, jak temperatury będą sprzyjające.
Ja również pozdrawiam z Wielkopolski :)
Gość | 15:30 czwartek, 7 lutego 2013 | linkuj Nie znamy się :(
Ja też jestem "starszą panią" jeżdżącą na rowerze. W ubiegłym roku byłam na Mazurach, a w tym planuję zwiedzić zamki (i nie tylko) na Dolnym Śląsku.
Jeszcze się pochwalę - mój ubiegłoroczny rekord dziennego dystansu to 255 km, ale w tym roku nie mniej jak 300 km :)
Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wyniku w pierwszej 20-tce.
| 20:18 środa, 6 lutego 2013 | linkuj Pozdrawiam również. My się znamy ? :]
Gość | 19:46 środa, 6 lutego 2013 | linkuj Pozdrawiam serdecznie z Lublina.