Rower:Czesia

Do Pamiątkowa.

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 25.08.2012 | Komentarze 9

Umultowska - Naramowicka - Radojewo - Jaśkowiaka - Morasko - Meteorytowa - Rezerwat Meteorytów - Meteorytowa - Alejowa - Suchy Las - Bogusławskiego - Rolna - Rewersów - Szkolna - Nektarowa - Sosnowa (Złotniki) - Złotnicka - Koszalińska - Psarskie - Kiekrz - Pawłowice - Sobota - Rostworowo - Żydowo - Przecław - Pamiątkowo - Jezioro Pamiątkowskiego - powrót tą sąmą trasą do Pawłowic - Złotniki - poligon Biedrusko - Nadwarciański Szlak Rowerowy - Rubież - Boranta - Naramowicka - Dzięgielowa - Umultowska - domek.

Lubię takie wycieczki jak dzisiaj :)

Żeby trochę udobruchać Cholerę wrzucam fotki z dzisiejszej trasy:

" title="Uwaga na UFO w Poznaniu :)" width="450" height="600" />
Uwaga na UFO w Poznaniu :) © starszapani

Kościół w Żydowie © starszapani
Kategoria 50-100 km

| 12:38 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Postaram się wrzucić fotki urlopowe, obiecuję, cierpliwości :)
Ch | 08:33 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj teraz już wierzę, żeś wykręciła te kaemki :), poproszę jeszcze kilka zdjątek z wyprawy urlopowej, bom ciekawa tych terenów
Lea,
zaglądam tu do Was i poczytuję, pięknie w tym sezonie kręcicie
| 16:16 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Ech, fotki robię, ale ja po prostu nie lubię tych całych ceregieli ze zrzucaniem na kompa, potem tutaj trzeba jeszcze przerzucić najpierw do photobikestats itd. No ale dobra, obiecuję poprawę :)
lea
| 19:51 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj No właśnie miałam się upominać i napominać Cię, że coś pustawo u Ciebie z fotkami. Cholerah i mnie kiedyś do wrzucania fot namówiła. Tęskno za Tobą Ch!
| 17:45 sobota, 25 sierpnia 2012 | linkuj No dobrze, postaram się poprawić w przyszłości, już mnie tylko nie strofuj :D
cholerah | 17:45 sobota, 25 sierpnia 2012 | linkuj znaczy się, gleba miało być :)
cholerah | 17:43 sobota, 25 sierpnia 2012 | linkuj nie ma wymigiwania się, a flak to przygoda jak się patrzy, emocje w najczystrzej postaci.
| 17:28 sobota, 25 sierpnia 2012 | linkuj Nie mam talentu do pisania, a poza tym przygód żadnych nie było, nawet flaka :D No może poza tym, że po kilku km zaliczyłam glebę :D
cholerah | 17:24 sobota, 25 sierpnia 2012 | linkuj A jakieś przygody z traski to nie łaska? Równie dobrze mogłaś wkleic mapkę. Proszę się na przyszłość poprawić i coś więcej naskrobać.