Rower:Czesia

Puszcza Knyszyńska - urlop 2012 - dzień 5. CEL: Krynki, Kruszyniany.

Środa, 8 sierpnia 2012 · dodano: 18.08.2012 | Komentarze 0

Karczmisko wyjazd 6:40 - Kosmaty Borek - Czarna Białostocka (dworzec PKP), pociąg do Sokołki o 7:19 - droga 674 - Krynki: rynek, cmentarz żydowski, cerkiew, Bożnica - zielony szlak rowerowy - Kruszyniany: meczet tatarski, cmentarz tatarski obiad w Tatarskiej Jurcie (polecam osobiście to miejsce, w którym można posmakować różnych tatarskich specjałów, chociaż wegetariańska tatarska pyza z serem średnio przypadła mi do gustu) - Szlak Tatarski Duży - Sanniki - Nietupa - Górany - Nowy Ostrów - droga 676 - Poczopek - Talkowszczyzna - zielony szlak Kresowe Wędrówki - Kopna Góra - droga 676 w kierunku na Supraśl - niebieski szlak Przez Puszczę Knyszyńską - Czarna Białostocka (i zakupy w Biedronce) - Kosmaty Borek - Karczmisko.

W Ostrowie 2 raz złapała nas burza, na szczęście udało nam się skryć w wiacie, a wiat autobusowych na Podlasiu na szczęście nie brakuje. Niestety ominęliśmy Bohoniki, a w nich drugi znany tatarski meczet. A szkoda wielka bo można było zrobić obydwa meczety za jednym zamachem.
Ale wycieczka i tak udana :)