Rower:Czesia

Puszcza Knyszyńska - urlop 2012 - dzień 2. CEL: Kondycja.

Niedziela, 5 sierpnia 2012 · dodano: 18.08.2012 | Komentarze 0

Karczmisko wyjazd 10:15 - Czarna Wieś Kościelna - Czarna Białostocka - Rezerwat Budzisk - Rezerwat Międzyrzecze - Kopna Góra (Arboretum) - czerwony szlak pieszy - Lipowy Most - Kondycja - Góra Św. Anny - Królowy Most - Kołodno - Cieliczanka - Supraśl - Podsupraśl - Jałówka - Zacisze Trójkąt - Rezerwat Budzisk - Czarna Białostocka - Czarna Wieś Kościelna - Karczmisko.

Polecam specjały kuchni podlaskiej w Barze Jarzębinka w Supraślu. Ja z racji niejedzenia mięsa zadowoliłam się pysznym chłodnikiem :)

I kilka fotek:

W trasie - Puszcza Knyszyńska. © starszapani

W kierunku do Kopnej Góry:
Na trasie w kirunku Arboretum w Kopnej Górze. © starszapani

Przed Arboretum w Kopnej Górze:
Uwaga na wilki :) © starszapani

W drodze do Lipowego Mostu:
Na szlaku do Lipowego Mostu. © starszapani

Na trasie w kierunku na Królowy Most - takich szlaków w Puszczy Knyszyńskiej jest wiele, ale puszcza potrafi też zaskakiwać niesamowitymi chęchami, piachami i męczącymi podjazdami, o czym mieliśmy się niedługo przekonać na własnej skórze, a właściwie, na własnych kołach :D Jak ktoś się chce przekonać polecam podjazd na górę św. Anny :)
Na szlaku do Królowego Mostu. © starszapani

Cerkiew prawosławna św. Anny w Królowym Moście:
Cerkiew prawosławna w Królowym Moście. © starszapani

W drodze powrotnej w Rezerwacie Budzisk - takich oczek mieliśmy jeszcze okazję kilka razy zobaczyć.