Podjazdy:300 m

Powrót ze Zlotu.

Niedziela, 24 lipca 2016 · dodano: 25.07.2016 | Komentarze 9

Marzenka zarządza pobudkę na 6 rano - nie ma litości nade mną ta kobieta ;) Nie chce mi się wygrzebywać ze śpiworu ale za bardzo wyjścia nie mam. Muszę podporządkować się szefowej a jedyne o czym marzę to kawa :)

Pakowanie klamotów zabiera nam ponad 2 godziny.

Ruszamy do Kępna, do którego mamy niecałe 15 km a myśl o porządnej kawie z ekspresu dodaje nam sił ;)

Na ryneczku obowiązkowa sesja zdjęciowa :)

A po sesji czas na kawkę i lody :)

Kalorii było sporo więc trzeba było je spalić zaliczając gminę Baranów i Wieruszów.

Kolejne lody zaliczamy w Ostrzeszowie.

Stąd ruszamy na Odolanów.

A potem dzida do Ostrowa Wielkopolskiego na pociąg.

W domku, gdzie w końcu mogę zrobić się na bóstwo, melduję się przed 20 ale w objęcia Morfeusza wpadam dopiero około północy ;)

Marzenka - dzięki za bombowy, wspólny weekend ;) Ploteczkom nigdy dość ;)

Zaliczone gminy (5): Baranów, Wieruszów, Galewice, Przygodzice, Odolanów.

| 21:40 środa, 27 lipca 2016 | linkuj Ciężka sprawa - zmień pracę ;)
lipciu71
| 21:27 środa, 27 lipca 2016 | linkuj Kup mi czas, a ja kupię Tobie lody :)
| 21:22 środa, 27 lipca 2016 | linkuj Lipciu - musisz skoczyć do Kępna. Co to dla Ciebie ;)
lipciu71
| 22:07 wtorek, 26 lipca 2016 | linkuj Za ten puchar lodowy z kawą dałbym wiele. Dałbym nawet obciąć kilka języków polityków, a nawet znacznie więcej ;-)
| 20:22 wtorek, 26 lipca 2016 | linkuj Bitels - dzięki :)
Trollking - no Szatan imieniem Morfeusz ;)
MLJ - dopiero zaczynam zabawę z namiotem. Kto wie do czego mnie to doprowadzi ;)
Trollking
| 20:45 poniedziałek, 25 lipca 2016 | linkuj Jaki Morfeusz? Istny Szatan! :)
Bitels
| 20:26 poniedziałek, 25 lipca 2016 | linkuj Pięknie. Nic więcej pisać nie trzeba.