Podjazdy:1643 m

Na Zlot z Tarnowa.

Piątek, 13 maja 2016 · dodano: 18.05.2016 | Komentarze 7

Już od dłuższego czasu nie mogłam doczekać się zlotu, który w tym roku miał odbyć się w Hucie Polańskiej w Beskidzie Niskim. Bilety na PKP kupiłam z dużym wyprzedzeniem umawiając się na dojazd z Yoshkiem. Po całonocnej podróży pociągiem po 7 rano meldujemy się w Tarnowie, które wita nas piękną słoneczną pogodą.

Od razu po wydostaniu się z dworca ruszamy na trasę by po 7 km zatrzymać się w przydrożnym sklepie na zakup wody.

Nigdy wcześniej nie byłam w tych okolicach więc chłonę krajobrazy jak gąbka ;)

Podjazdy zresztą też ;)

Zaczyna robić się gorąco a to odpowiedni czas na krótki rękawek ;)

Gdzieś po drodze zaczyna jednak padać deszcz.

Deszcz stopniowo przybiera na sile ale ubieramy tylko kurtki przeciwdeszczowe i w strugach deszczu jedziemy dalej.

Na szczęście wkrótce przestaje padać, na tyle długo, że udaje nam się wyschnąć :)

W międzyczasie orientuję się, że do GPSa wgrałam nie ten ślad co powinnam. Dalej nawiguje więc Yoshko, który po drodze gubi swoją mapkę.

Przed Jasłem wjeżdżamy w ulewę, chronimy się więc na Orlenie wykorzystując czas na jedzenie, kawkę i herbatkę. Gdy ruszamy na szczęście przestaje padać i już całkiem na sucho docieramy w końcu do Huty Polańskiej, miejsca przypominającego Trójkąt Bermudzki. W promieniu 10 km nie ma zasięgu, a o każdym kto tu przybywa słuch ginie na cały weekend ;)

Zaliczone gminy (20): Tarnów - teren miejski, Tarnów - obszar wiejski, Pleśna, Tuchów, Gromnik, Ciężkowice, Rzepiennik Strzyżewski, Moszczenica, Gorlice - obszar wiejski, Gorlice - teren miejski, Biecz, Skołyszyn, Brzyska, Kołaczyce, Jasło - teren miejski, Jasło - obszar wiejski, Dębowiec, Osiek Jasielski, Nowy Żmigród, Krempna.

Jurek57
| 20:48 środa, 18 maja 2016 | linkuj Zazdroszczę !!!
Na takich imprezach i w takich okolicznościach "chce się żyć" !!!
Pięknie !!!
Jurek57
| 20:45 środa, 18 maja 2016 | linkuj Pierwsze moje góry .Nie licząc obowiązkowej wycieczki szkolnej. To dziesięć dni pieszo po Bieszczadach i Beskidzie Niskim .
Pamiętam spanie pod gołym niebem ,picie wody ze strumienia , jagody i rykowisko !!! :-)
| 20:18 środa, 18 maja 2016 | linkuj Michuss - biorąc pod uwagę, że spotkały nas tylko 2 pompy z nieba to tak, nie było najgorzej :) Na miejscówkę polecam Schronisko Hajstra. Bardzo fajne warunki na samym końcu świata.
Trollking - dzięki :) Mi Beskid Niski bardzie przypominał Bieszczady.
Trollking
| 20:10 środa, 18 maja 2016 | linkuj Bez kitu, fajny trip po tym Beskidu :)

Beskidy znam z innej strony, ta przypomina mi ukochane Rudawy w Sudetach. Szczególnie motyw rzeki niczym kopiuj-wklej.
michuss
| 19:51 środa, 18 maja 2016 | linkuj Na temat Beskidu Niskiego nasłuchałem się tyle komplementów od różnych ludzi, że HEJ. Trzeba będzie się tam wybrać.

Gminobranie faktycznie obfite - 20 za jedną "rajzą". To jest coś.

A co do nowych terenów - zgadzam się z Markiem, adrenalina i emocje są na takim poziomie, że człowiek nawet nie czuje, że jedzie. Widzę, że pogoda mimo wszystko była dla Was łaskawa.
| 18:58 środa, 18 maja 2016 | linkuj Masz rację Marku. Uwielbiam jeździć po okolicach gdzie nigdy wcześniej mnie nigdy nie było. A Beskid Niski zachwycił mnie ogromnie. Mam nadzieję, że będzie mi dane jeszcze tam kiedyś pojechać :)