Podjazdy:501 m

Przedświąteczne Chełmno.

Sobota, 26 marca 2016 · dodano: 26.03.2016 | Komentarze 17

W tych całych przedświątecznych przygotowaniach udało mi się wypertraktować kilka godzin na rower, które wykorzystałam na krótką wycieczkę do Chełmna.

Najpierw krótka wizyta w Dolinie Śmierci.

W Strzelcach wyprzedza mnie jakiś szosowiec, ale gonić go nie zamierzam bo mi się zwyczajnie nie chce.

Szybko wjeżdżam na teren Nadwiślańskiego Parku Krajobrazowego.

Wkrótce zaczynają się podjazdy.

I zjazdy.

Trasa wiedzie wzdłuż zachodniego brzegu Wisły.

Bocznymi dróżkami docieram do Kosowa ;)

Wisłę przekraczam w samym Chełmnie.

Akurat o 12 w południe udaje mi się wysłuchać pięknego hejnału.

Chełmno żegna mnie 5% podjazdem.

Do Unisławia jadę drogą wojewódzką po wschodniej stronie Wisły. Droga z przyjemnymi serpentynkami i podjazdami (jeden ma 7%).

Z Unisławia lecę do Ostromecka gdzie obowiązkowo zarządzam postój i sesję fotograficzną w tamtejszym zespole Pałacowo-Parkowym.

W Ostromecku obserwuję pierwsze oznaki wiosny :)

Jeszcze rzut okiem na Stary Fordon i Wisłę.

I to by było na tyle. Dziękuję za uwagę ;)

Zaliczone gminy (7): Osielsko, Dobrcz, Pruszcz, Świecie, Chełmno - teren miejski, Chełmno - obszar wiejski, Unisław.

Kategoria 100-150 km, Szosa

| 19:48 wtorek, 29 marca 2016 | linkuj Remik - w Bydgoszczy, w Fordonie dokładniej mówiąc.
rmk
| 19:35 wtorek, 29 marca 2016 | linkuj Ta Dolina Śmierci mnie zainteresowała. Gdzież to dokładnie jest?
| 16:10 poniedziałek, 28 marca 2016 | linkuj Trollking - no takie chodzą słuchy, że mam ponoć niezłe jaja ;)
MLJ - w takim razie musisz koniecznie odwiedzić swego Wujka i zrobić z nim jakąś fajną wycieczkę. Rejony wzdłuż Wisły szczerze polecam :) Wesołych Świąt (mimo, iż się kończą).
Trollking
| 21:07 niedziela, 27 marca 2016 | linkuj To Kosowo to mocna rzecz. Bez karabinu, bez zbroi. Prawdziwa kobieta z jajami (wielkanocnymi) :)
| 20:14 niedziela, 27 marca 2016 | linkuj Panowie - dziękuję serdecznie. Wszystkim życzę Wesołych Świąt z jajem :) (Michuss, proszę przekazać ZPD ;)
wilk
| 19:01 niedziela, 27 marca 2016 | linkuj Ładna trasa, te rejony to niby niziny, ale faktycznie małych górek tam nie brakuje, a i fajnych miasteczek jak Chełmno sie trochę trafia.
lipciu71
| 11:54 niedziela, 27 marca 2016 | linkuj Rowerem do Kosowa? To się nazywa "ułańska fantazja" ;-)

Wesołych Świąt!!!
michuss
| 22:05 sobota, 26 marca 2016 | linkuj Wielkanoc bez jaj to jak żołnierz bez karabinu. Czy jakoś tak.

Ciesząca oko, sympatyczna stówka w przedświątecznych okolicznościach, że tak zgrabnie podsumuję, a jako bonus dorzucę Wesołych Świąt od zestawu A. + ja ;)
| 18:52 sobota, 26 marca 2016 | linkuj David - to znak, że wiosna idzie. Niech no już przyjdzie na dobre :)))
davidbaluch
| 18:48 sobota, 26 marca 2016 | linkuj u nas też krokusy!!!
Jurek57
| 18:48 sobota, 26 marca 2016 | linkuj Wielkanoc bez jaj to przecież jaja ! :-
| 18:38 sobota, 26 marca 2016 | linkuj Jurek - jaja mnie nie interesują :P
Dziękuję, Wesołego Alleluja :)
Jurek57
| 18:34 sobota, 26 marca 2016 | linkuj A ja myślałem że malowanie jajek w wielką sobotę Cię nie ominie . A tu proszę ... ! :-)
Świetnie !!!
Wesołych Świąt !
| 18:32 sobota, 26 marca 2016 | linkuj Tak, mam nadzieję, że w tym roku będę tutaj częstszym gościem (z rowerem oczywiście). Dziękuję za życzenia i również życzę Wesołych Świąt :)
Jazz
| 18:17 sobota, 26 marca 2016 | linkuj Widzę, że stare rewiry odwiedzone o ile dobrze pamiętam. Klasyczna trasa dla bydgoskich szosowców i nie tylko. Wesołych świąt.