Podjazdy:235 m
Rower:Czesia

Praca.

Czwartek, 17 marca 2016 · dodano: 17.03.2016 | Komentarze 8

Drugi dzień z rzędu wiosennej pogody i chociaż wiatr nieźle mnie wytarmosił to jeździło się super. Na powrocie nawet +10C :)
Po pracy powtórna wizyta na poczcie i odbiór paczuszki. A w niej? Kurteczka ultralight i naprawiona podsiodłówka do szosy. W domu z kolei czekała na mnie już pompka stacjonarna z manometrem. Będziem w końcu porządnie pompować oponki w kolarzówce :)
Kategoria Praca

| 17:46 piątek, 18 marca 2016 | linkuj No ba. Tak to można codziennie pompować :)
michuss
| 22:50 czwartek, 17 marca 2016 | linkuj My też kupilim niedawno tako pompkę. Teraz pompowanie kół to czysta przyjemność :P
| 19:53 czwartek, 17 marca 2016 | linkuj Trollking - dziękuję :D
Trollking
| 19:47 czwartek, 17 marca 2016 | linkuj Taki szoping to mi się podoba. W końcu jakiś sensowny wykonany przez kobietę! :)
| 19:09 czwartek, 17 marca 2016 | linkuj Oj byli nietęgo sądząc po ich minach ;)
Z tymi dojazdami to czasami mi się naprawdę nie chce. Ale jak nie pada deszcz to szkoda wozić dupsko samochodem. Ja z kolei podziwiam tych, którzy mają kilka km a jadą naokoło, żeby zrobić te 5 dyszek ;)
Zakupy udane. Kurteczka ciepluchna, lekka i można ją skompresować do minimalnych rozmiarów. Podsiodłówka z kolei została naprawiona i dodatkowo wzmocniona w miejscu gdzie hamulec ociera i wydziabuje dziurę. No i pompkę rozdziewiczyłam ładując w opony 8 atm bez zbędnego wysiłku :))))
| 18:09 czwartek, 17 marca 2016 | linkuj Rozbiłam bank w maszynie, która stoi w sklepie u mnie na wiosce :P
Jurek57
| 18:06 czwartek, 17 marca 2016 | linkuj W totka wygrałaś że tak szastasz mamoną ... :-)