Powrót ze Szczecina.

Niedziela, 6 marca 2016 · dodano: 06.03.2016 | Komentarze 12

Po porannej kawie przy suto zastawionym stole zostaję odprowadzona przez Agnieszkę i Michała na dworzec Główny. Wielka szkoda, że padał deszcz bo liczyłam na skromne kółeczko po Szczecinie celem eksploracji najważniejszych atrakcji miasta. W Szczecinie bowiem (aż wstyd przyznać) byłam wcześniej tylko raz w życiu a i to za młodu więc niewiele z tego wyjazdu pamiętam. Trudno się rzecze, ale przynajmniej mam pretekst do powtórnych odwiedzin :) W drodze na dworzec zatrzymujemy się przed Galerią, w której to udaje mi się dorwać ostatni egzemplarz aktualnego Rowertouru celem lektury w pociągu. Podróż mija mi bardzo szybko. Przy wysiadce z rowerem pomaga mi pewna pani ale tak niefortunnie go jakoś łapie, że tracę równowagę i trzaskam kolanem o drzwi pociągu. Boli do teraz i chyba jakiś guzioł mi nawet wylazł. Oby do wesela się zagoiło :)

Jeszcze raz wielkie dzięki i do zobaczenia w Wielkopolsce :))))

Jurek57
| 21:15 wtorek, 15 marca 2016 | linkuj Tyłem , pupa , ... to naprawdę ważną kwestia.
Wiem co mówię. :-)
| 21:55 poniedziałek, 14 marca 2016 | linkuj Rozpływa się bo w końcu deszcz padał, to nie dziwota ;)
| 21:29 czwartek, 10 marca 2016 | linkuj Dzięki Basiku :) Na pewno postaram się jeszcze wpaść do Szczecina :) A do Ciebie jak już będzie trochę cieplej. To daleko i warto byłoby wykorzystać maksymalnie wyjazd. Musimy w końcu się spotkać :)
Basik
| 17:45 czwartek, 10 marca 2016 | linkuj Świetna wycieczka! Szkoda, że padał deszcz i nie zrobiłaś kółeczka po Szczecinie. To piękne miasto, jedno z moich ulubionych. Następnym razem koniecznie pojedź na Wały Chrobrego (widziałaś je z perspektywy Odry), Pl. Grunwaldzki, Zamek Książąt Pomorskich, Jasne Błonia, Cmentarz Centralny i oczywiście popedałuj po szczecińskich parkach. Będziesz zauroczona :)
Ja również nie mogę doczekać się Twoich odwiedzin u mnie, jeszcze raz zapraszam :)
| 18:24 środa, 9 marca 2016 | linkuj Oo to już wiem do kogo uderzać po wsteczne numery ;)
Trollking
| 19:32 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Też nie kupuję regularnie, tylko wtedy kiedy jakiś temat mnie zainteresuje. Czyli ostatnio prawie regularnie ;)
| 19:17 poniedziałek, 7 marca 2016 | linkuj No patrz, gdzieś mi ten wpis umknął. Nie kupuję regularnie Rowertouru więc mam pretekst, żeby pożyczyć ten numer od Ciebie przy jakiejś okazji ;)
Trollking
| 20:57 niedziela, 6 marca 2016 | linkuj W poprzednim - tylko dodam - był wywiad z Markiem Ditmannem, któremu wirtualnie przez Endomodno kibicowałem w podróży dokoła świata. A nawet kiedyś o tym na BS wspomniałem. Mega człowiek z pasją, polecam :)
| 20:49 niedziela, 6 marca 2016 | linkuj A do zobaczenia, do zobaczenia :)

Tomek - dzięki :) Masz rację, ale jeszcze nie zdążyłam przeczytać.
Trollking
| 20:37 niedziela, 6 marca 2016 | linkuj Raz jeszcze plusik dla fajnej ekipy :)

A tego Rowertoura mam. Żeby nie było, że ściemniam to się uwiarygodnię i dodam, iż jest w nim całkiem fajnie napisana relacja o poligonie w Biedrusku.