Temperatura:-10.0
Rower:Tlenik

W śnieżnej scenerii.

Środa, 6 stycznia 2016 · dodano: 06.01.2016 | Komentarze 6

Korzystając z pięknej zimowej pogody i pierwszego tej zimy śniegu wybrałam się na krótką wycieczkę po okolicy. Wcześniej zmieniłam sobie pedały spd na zwykłe platformy. Temperatura -10C, ale odziałam się przyzwoicie więc ani się nie spociłam ani nie zmarzłam. Pokręciłam się tu i ówdzie i nawet kręcenie po tych samych, bliskich okolicach mi nie przeszkadzało. W zimowej scenerii świat wyglądał inaczej :) Warto było wyjść z domu i trochę się przewietrzyć :)

| 15:21 niedziela, 10 stycznia 2016 | linkuj Remik - Jurek moim świadkiem :) Przy okazji - mój rekord jazdy to -29C :D Zamarzało mi wówczas wszystko :)
rmk
| 12:09 piątek, 8 stycznia 2016 | linkuj Nie wierzę, że jeździsz w takich temperaturach. Po prostu nie wierzę :)
| 20:36 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj Katana - trzeba było :)
Kot - ale ja zawsze mówiłam, że zimę i śnieg uwielbiam i jazdę po śniegu i inne sporty zimowe. Nie lubię tylko marznąć. Zmarzluchem pozostanę na wieki wieków amen :) Zapewne coś przy okazji tego błądzenia zaplanowałaś ciekawego? :)
Jerzy - no ba :D
Jurek57
| 20:00 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj Świeciłaś na drodze ... nie tylko przykładem ! :-)
Kot
| 19:59 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj No ładnie :). Widzę, że wyłamujesz się z klubu zmarzlaków, co nie lubią zimy :)). Ja jednak wolałam posiedzieć w ciepłym domku i pobłądzić.... palcem po mapie.
Katana1978
| 19:39 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj Zimowe widoki zacne :) Mi się dziś nie chciało ruszać, a teraz po obejrzeniu twoich fotek trochę żałuję że nie byłam na rowerze ...