Temperatura:-8.6
Rower:Czesia

Uznam.

Niedziela, 3 stycznia 2016 · dodano: 04.01.2016 | Komentarze 2

Mimo siarczystego mrozu wybraliśmy się dzisiaj z Yoshkami na krótką wycieczkę po wyspie Uznam. Punkt pierwszy to punkt widokowy Zirowberg.

Krótki postój na gorącą herbatkę nad jeziorem przywraca nam krążenie w zmarzniętych dłoniach i stopach ;)

A dalej gdzie jedziemy to już same Yoshki wiedzą, ja kręcę potulnie za przewodnikami i nie marudzę bo nie mam powodu :D

W Benz koniecznie musimy się ugrzać.

W Ahlbeck koniecznie muszę zrobić zdjęcie mola.

Na granicy Yoshko koniecznie musi zrobić zdjęcie starszej ;)

Jest również czas na grupowe selfie :D

A z rana....pakowanko i śmig na prom i PKP. Kilka godzin w pociągu ze szwankującym ogrzewaniem, grzejąc się przez pół drogi w śpiworze, docieram w końcu do swego domostwa :D

| 07:21 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj Dzięki Basiku :) Ja również życzę Tobie wszystkiego dobrego i bezpiecznego Nowego Roku. Trasę na pewno zrobimy, a kierunek? Z wiatrem w plecy ;) Już się nie mogę doczekać :) Pozdrawiam gorąco w ten śnieżny poranek :))))
Basik
| 19:49 wtorek, 5 stycznia 2016 | linkuj Piękny początek Nowego Roku :)
Życzę wszystkiego dobrego i przypominam - jesteśmy w tym roku umówione na wycieczkę Lublin - Poznań, ew. Poznań - Lublin :) Pozdrawiam :))))