Podjazdy:1462 m

Przełęcz Krowiarki.

Piątek, 14 sierpnia 2015 · dodano: 22.09.2015 | Komentarze 2

Ostatnia urlopowa wycieczka :( Niestety wszystko co fajne szybko się kończy. Mam jednak nadzieję, że będzie mi dane przyjechać w Beskidy raz jeszcze. Z takimi myślami transportuję się do Suchej Beskidzkiej skąd zaczynam swoją trasę. Upał panuje nieprzeciętny a ja kolejny już raz wylewam siódme poty na podjazdach. Z Suchej Beskidzkiej przez przełęcz docieram do Zawoi.

W Zawoi czeka mnie kolejny podjazd. Kilka kilometrów, non stop pod górkę....Jest ! Przełęcz Krowiarki zdobyta !!! :)

Zdobywam kolejną gminę :)

Zjazd z przełęczy rewelacyjny do momentu aż wbijam przednim kołem w jakiś metalowy rów biegnący w poprzek drogi. Tak przywalam, że mi Dorotka wyskakuje z uchwytu. Na szczęście jest na sznurku, nie gubię jej więc i mogę jechać dalej, tym bardziej, że o dziwo, nie łapię laczka :) A potem to już nudy na pudy i zamulanie na maksa. Ledwo jadę, spać mi się chce niesamowicie.

Zatrzymuję się w końcu na Orlenie, biorę kawę i po jakimś czasie wracam do żywych. Udaje mi się nawet cisnąć 3 dychy z palcem w de (jak to niektórzy mówią). W "domciu" melduję się umordowana i zadowolona, chociaż prze_nieszczęśliwa, że te wakacje dobiegły końca :(

Zaliczone gminy (7): Jabłonka, Czarny Dunajec, Raba Wyżna, Spytkowice (powiat nowotarski), Jordanów - obszar wiejski, Jordanów - teren miejski, Bystra-Sidzina.
Razem zdobyczy wakacyjnych: 44 :)