Rower:Czesia

Jezioro Chrzypsko.

Sobota, 11 lipca 2015 · dodano: 12.07.2015 | Komentarze 12

Nie chciało mi się dzisiaj jeździć, a już zdecydowanie nie chciało trzaskać długiej trasy. Szkoda jednak było fantastycznej pogody. Wiedziałam, że jak nie pojeżdżę choćby wkoło komina i przeleżę odłogiem cały dzień to będę potem na siebie zła. Zapakowałam więc sakwy i pojechałam Szlakiem Stu Jezior do Krainy o takiej samej nazwie.

Najpierw za Jastrowem czekała mnie przeprawa przez piach.

Nieco dalej za Zajączkowem trafiły mi się darmowe czeresienki.

Fajnie było uciec z asfaltu w las.

Odpocząć na jeziorkiem.

Podelektować się widokami w Łężeczkach.

Odpocząć w cieniu drzew.

I zażyć orzeźwiającej kąpieli.

Po godzinie leżenia na kocyku, lekturze książki i na koniec powyższej kąpieli, nieśpiesznym krokiem wróciłam do domku. Potem wieczór gier hazardowych, ale to nie czas i miejsce na opisywanie tegoż ;)

Kategoria 100-150 km

Kot
| 07:12 wtorek, 14 lipca 2015 | linkuj Na punkcie widokowym w Łężeczkach byliśmy z Michałem w niedzielę rano :)
mors
| 22:43 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj PS. jedną z rubryk po lewej przeczytałem jako "Archiwum doznań Starszej Pani" ;D chyba mam gonitwę. ;)
| 21:37 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj No ogarynam ten temat i ogarynam od kwietnia gdzieś i jakoś nie mogę ogarnąć :P Chyba muszę kupić nową bo będzie szybciej niż resetować telefon a potem bawić się znowu ustawieniami.
mors
| 21:30 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj To ogarnijże tę kartę! ;p I to bez please ;p albowiem opłaci Ci się ;p
| 20:05 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj Chyba winnyś napisać "PW, SMS, MMS! pleaseeee :P" MMSów nie będzie bo mam popsutą kartę w telefonie, przecie wiesz :P
A co do stóp - będę focić częściej, skoro je tak miłujesz ;)
mors
| 19:55 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj PS. chyba zacząłem rozumieć fetyszystów stóp ;)
| 19:54 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj PW, SMS, MMS! :ppp
| 19:34 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj Po piachach było jeno ździebko, asfalciki też były. Ale fajnie tak pomknąć nie ograniczając się w kwestii przyodziewków. Wszystko czego mi było trzeba tego dnia pomieściły sakiewunie :)
W kwestii nocnych gierek - no pewnie, że to szczera prawda. A Ty żeś myśloł, że Cię wkręcom? ;P
BS to jednak nie jest odpowiednie miejsce na szczegóły a tym bardziej ilustrowane :D
mors
| 19:28 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj No nieźle, 100 po piachach to u niej już tylko "wokół komina". ;]

To te nocne gierki to jednak naprawdę? Pisać wszystkie szczegóły! Ilustrować!;p
Jurek57
| 19:13 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj Jezioranka !!! :-)
| 18:40 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj :) Od razu jak wyjechałam z domu stwierdziłam, że to była bardzo dobra koncepcja, żeby ruszyć dupsko ;)
michuss
| 18:27 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj "Wiedziałam, że jak nie pojeżdżę choćby wkoło komina i przeleżę odłogiem cały dzień to będę potem na siebie zła".

Mam podobne podejście do sprawy. ;)