Kutno z Marzenką :)

Niedziela, 28 czerwca 2015 · dodano: 29.06.2015 | Komentarze 9

Wycieczka wcale nie nudna z Marzenką, która długo mnie namawiać do niej, jak zwykle zresztą, nie musiała. Pobudkę zaliczam już o 4 nad ranem, nie po to jednak by się pakować, ale po to by odprawić na lotnisko rodzinkę. Ufff, 5:30 pojechali, można pić kawę, jeść śniadanko i szykować rower. Za oknem leje, ale jestem pozytywnie nastawiona do sprawy. Jedziemy. Cel - Kutno. Pakuję rower i inne klamoty do auta i jadę do Swarzędza. Kilka minut po 8 melduję się na miejscu. Rachu ciachu i ruszamy w drogę.

Jezioro Góra.

Kot w trasie.

Nie idzie nadążyć za tym Kotem ;)

Czerniejewo.

Witkowo.

Na dworze szaro-buro ale jedzie się przepięknie, do czasu pierwszego laczka.

Girl power :)

Lecimy dalej.

Mijając piękne i płaskie krajobrazy. I zaliczając gdzieś po drodze drugiego laczka (znowu ja).

Wpadamy do Ślesina.

W Chotelu zatrzymujemy się tylko na fotkę, nie na nocleg ;)

I w końcu wlatujemy do Kutna :)

Deptak w Kutnie.

Kutno.

Wracamy pociągiem do Swarzędza. Pakuję graty do auta i ok. 23 jestem w domku. Czad :)

Dworzec PKP w Kutnie.

Dworzec PKP w Swarzędzu.

Sporo zdjęć, mało słowa pisanego bo weny nadal brak.
Dzięki Kocie za wspólnie spędzoną niedzielę i do następnej wycieczki :)))