Rower:Tlenik

Praca.

Czwartek, 15 stycznia 2015 · dodano: 15.01.2015 | Komentarze 8

Plus pitu pitu po okolicy. I znowu było fajno :)
Kategoria Praca

| 05:31 piątek, 16 stycznia 2015 | linkuj No proszę, myślałam, że zostanę zjechana a tu takie miłe komentarze :))) Racja, trzeba się cieszyć jazdą jeśli się nie ma ochoty zażynać. Na zażynki przyjdzie jeszcze czas w tym roku :)
Morsiątko - w drodze do pracy trzeba się spieszyć a nie zatrzymywać na jakieś focenie, wracam po zmroku więc również nie ma to sensu bo i tak nic nie widać ;)
mors
| 19:50 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Szczęśliwi czasu nie liczą. ;)
A właśnie - od kilu dni ni ma nowych zdjęć. ;)
Kot
| 19:24 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Niczego złego w tej średniej nie widzę. Liczy się radość z jazdy, a nie żyłowanie się.
| 19:16 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj E tam, kawał drogi, takie tam pitu pitu. Proszę zwrócić uwagę na średnią ;D Chyba przestanę podawać czas jazdy bo mi wstyd ;D
Kot
| 19:08 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Kawał drogi jak na zwykły czwartek :)