Podróż sentymentalna do Łokacza Małego.

Sobota, 26 lipca 2014 · dodano: 27.07.2014 | Komentarze 7

Podróż w imieniu pewnej osoby, która od paru lat zbiera się w sobie aby ją odbyć samochodem :)

Trasa: Oborniki - Obrzycko - Wronki - Sieraków - Międzychód - Drezdenko - Krzyż Wlkp. - Łokacz Mały.

Symbolicznie kilka fotek.

Na moście przez Wartę - Wronki.

Na deptaku w Drezdenku - w tle Ratusz.

Na moście przez Noteć - Stare Bielice między Drezdenkiem a Krzyżem.

Noteć.

Na moście przez Drawę.

Drawa.

Piękny brukowy wjazd do Krzyża od strony Drezdenka.

U celu podróży.

Jezioro Królewskie.

Wspaniała wycieczka i piękne okolice. Na pewno nie jeden raz jeszcze zawitam tamże :)

rmk
| 20:31 sobota, 2 sierpnia 2014 | linkuj Możemy wspólnie pokręcić w okolicach, mogę pokazać wiele pięknych tras na rower :)
Jurek, jak jeżdżą na rowerach to wspólna rodzina ;)
| 19:25 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj 3 mosty i 3 rzeki - i to na jednej wycieczce :) Przepięknie. Jedynie czasu do zadumy było mało - pędziłam nad J. Królewskie i dopiero tamże odpoczynek. A przy tym telefon do M., w imieniu której jechałam te 150 kilosków :) Aż się wzruszyła a i ja przy okazji też :)
Jurek57
| 19:18 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj Gratulacje ... i te mosty !
Spełniłaś dobry uczynek !!!

Remik - to Twoje rodzinne miasto a ja mam tam rodzinę ! Może wspólną ? :-)
| 18:26 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj Morsiątko - tylko solo, nie mogło być inaczej :)
Kot - w istocie fajne ujęcie ;)
Rmk - okolice przepiękne. Następnym razem pokręcę się więcej po Drezdenku bo teraz to tylko przelotem tam byłam.
rmk
| 18:15 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj A pewnie, że piękne okolice :) W końcu Drezdenko to moje rodzinne miasto :)) Jest tu gdzie jeździć, oj jest :))
Kot
| 17:40 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj Ciekawa chmura na ostatniej fotce :)
mors
| 17:12 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj O, znów przyhaczyłaś o moją diecezję. ;)

Mam nadzieję, że wyprawka samotna? ;D ;)