Rower:Czesia

Do i z pracy.

Poniedziałek, 9 czerwca 2014 · dodano: 09.06.2014 | Komentarze 3

A po pracy skromne kółeczko po okolicy. Ostatnie kaemki w kroplach nadciągającej burzy. Na szczęście dotarłam do domku na czas :)

A rano w drodze do pracy w Kiekrzu zostałam prawie skasowana przez jakieś babsko, które wymusiło na mnie pierwszeństwo. Jak sobie pomyślę co by było jakbym jechała ciut szybciej to mnie ciary przeszywają. Pocisnęłam za babskiem i dopadłam ją na parkingu przed sklepem. Puściłam jej tamże niezłą przemowę. Przepraszała i tłumaczyła, że jest mocno zdenerwowana. To jej powiedziałam, że byłaby jeszcze bardziej jakby mnie wysłała na tamten świat....Życzyłam jej, żeby już nigdy więcej nie przydarzyła jej się taka sytuacja i trzęsąc się jak galareta pojechałam do roboty. Masakra jakaś....
Kategoria Praca

Kot
| 18:22 czwartek, 12 czerwca 2014 | linkuj Cieszę się, że jesteś cała i zdrowa!! Niestety nasza pasja pociąga za sobą pewne ryzyko i jako niechronieni uczestnicy ruchu drogowego musimy myśleć za wszystkich. A i to nie zawsze gwarantuje bezpieczeństwo.
| 19:56 wtorek, 10 czerwca 2014 | linkuj No masakra, ale już pocieszonam przez Cię więc mogę się przestać w końcu trząść ;D
mors
| 17:37 wtorek, 10 czerwca 2014 | linkuj No masakra... o_O <pociesza> ;))