Rower:Tlenik

Rodzinny weekend na sportowo :)

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 02.06.2014 | Komentarze 5

Oj co to był za weekend :))) Pojechałam do rodzinki świętować podwójne urodziny oraz Dzień Dziecka mojego ukochanego Bąbelka :)
Najpierw całą bandą poszliśmy na basen. Bąbelek miał swój trening a starzy (znaczy się ja i mój braciszek) dali czadu na swoim własnym torze. Po 30 basenach kraula i żaby ćwiczyłam technikę pływania pod czujnym okiem mego brata pływaka :) Poruszone szeroko zostały również zagadnienia techniki Total Immersion. Po kilku latach przerwy najwyższa pora nadrobić pływackie zaległości !!! Uprzedzając Morsa - fotek w stroju kąpielowym nie będzie :D
A po basenie i obiadku chłopy zostały w domu racząc się trunkiem złocistym, a trzy blondyny wskoczyły na rower :)

Bąbelek na swojej maszynie:

Girl power ;)

Nie obyło się bez elementów wspinaczki :)

Kręconka była obowiązkowa :)

Piesek też miał swoje 5 minut :)

I inne zwierzątka również :)

Był badminton, było frisbee, był kłusownik i inne gry i zabawy na świeżym powietrzu :) Cud, miód i malina :)

| 21:18 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Żebyś wiedział ;D U nas to dziedziczne :)
Kurde, już po 23 a tu mnie praca czeka i sprzątanie jeszcze....nie ogarnę tematu chyba....
mors
| 20:17 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Normalnie cała rodzina pracoholików. ;p
| 20:11 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Zabroniono mi założyć kasku :P Foty w bliskości dzisiaj w drodze wyjątku. Okulary są, a to podstawa !!! :P
Zaprosić powiadasz.....nie mają czasu na to czasu :(
mors
| 19:36 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj 2PS. zaproś wszystkich na BS. :)
| 19:35 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Przyjazd babci. ;))

Nie uprzedziłaś mnie, bo pomyślałem zanim napisałaś, że mnie uprzedziłaś. ;D
Chociaż zdjęcia i tak coraz odważniejsze publikujesz - z gołą głową i to poniżej 10m odległości. ;))

PS. fajny jaszczur, a że oswojone jaszczury to rzadkość, więc jest podwójnie fajny. :)