Rower:Tlenik

Po mieście, wokół Rusałki :P i na trening karate.

Wtorek, 20 maja 2014 · dodano: 20.05.2014 | Komentarze 7

Wparowałam dzisiaj na trening prawie spóźniona, a tu sensei obwieszcza na dzień dobry, że są egzaminy na kolejne stopnie i mam nie marudzić tylko się szybko przebierać w kimono bo szkoda czasu. No to se podeszłam do egzaminu i se zdałam ;D Z tej okazji przyjmuję gratulacje, szczególnie, że zostałam pochwalona za kopnięcia yoko-geri i mawashi-geri :) A i kata wyszło mi całkiem schludnie :) Trzeba pokazać dziadom, że baba też potrafi ;)
Poza tym cieplutko :) Dzisiaj w końcu się wyletniłam na maksa - gatki 3/4 + krótki rękawek :) Chociaż popołudniu w lesie miałam miejscami gęsią skórkę ;D
Kategoria To tu, to tamże

| 20:27 środa, 21 maja 2014 | linkuj Hihi, kiedyś jak kupiłam Czesię to miałam obsesję, że zaraz mnie ktoś napadnie i będzie chciał mi buchnąć rower. Więc sobie obmyślałam plan jakie tu najlepiej zastosować kopnięcie, żeby nie dać sobie zabrać maszyny ;D
rmk
| 20:25 środa, 21 maja 2014 | linkuj W sumie to strach się bać, weź tu teraz drogę Tobie zajedź. Yoko tu, kata tam i wracam z rowerem pod pachą. Kobieta mnie bije :)
Kot
| 06:05 środa, 21 maja 2014 | linkuj Gratulacje!
JoannaZygmunta
| 05:09 środa, 21 maja 2014 | linkuj Gratki :) za matahari i yokoono ;)
| 20:39 wtorek, 20 maja 2014 | linkuj No bardzo dziękuję :) Yoko-geri to kopnięcie w bok (są dwa rodzaje, ale się nie będę wdawać w szczegóły), a mawashi to takie cuś: http://www.youtube.com/watch?v=9JO-doRi_YQ. A kata to już pisałam - walka z wyimaginowanym przeciwnikiem, składająca się z kombinacji określonych technik. Coś jak układ taneczny ;)
Dziękuję za graty :))))
rmk
| 20:35 wtorek, 20 maja 2014 | linkuj yoko-geri, mawashi-geri, kata
nie ogarniam tego ale serdecznie gratuluję :)
mors
| 20:33 wtorek, 20 maja 2014 | linkuj Gratuluję, Dzikusko! ;))
Nie mam pojęcia, o co chodzi, ale te nazwy brzmią bardzo groźnie. ;)
Toteż jazda z Tobą daje poczucie bezpieczeństwa. ;))

Wgl to jak się klika do 1 w nocy to po południu się odsypia, a nie takie rzeczy. O-O