Okolice Wronek szosowo :)

Sobota, 10 maja 2014 · dodano: 10.05.2014 | Komentarze 12

I znowu zamuliłam z rana aż miło. Prognozy pogodowe były średnie, ale liczyłam na jakieś skromne okienko pogodowe. Zlało mnie jedynie dwukrotnie, acz nie do suchej nitki. Za pierwszym razem schronienia udzielił mi rozłożysty dąb niedaleko Jeziora Samołęskiego, drugi raz - wiata autobusowa w Pożarowie. Do samych Wronek pod wiatr więc średnia "przepiękna" 20 km/h a nawet mniej . Z Wronek poleciałam wojewódzką przez Obrzycko do Obornik i tamże w końcu pocisnęłam. Poniżej 30 km/h na odcinku prawie 40 km nie schodziłam :) Powrót z Obornik standardowo przez Objezierze - nie dość, że pod górę, to jeszcze pod wiatr. Wycieczka bardzo udana :)

Kilka marnych fotek - nie dość, że z komórczaka to jeszcze jakieś problemy z kartą mam i ogólnie jakość fot do de. Aż wstyd wrzucać.

Niestety nie było szans, żeby załapać się na prom w Chojnie więc trzeba było zawracać...

Kościółek w Piotrowie:

| 21:35 niedziela, 11 maja 2014 | linkuj Ooo z tej perspektywy na to nie patrzyłam, masz rację Morsowy :)
mors
| 21:30 niedziela, 11 maja 2014 | linkuj Jak się dobrze przyjrzeć, to dno saszetki leci dokładnie równolegle do ramy roweru, przez co jest harmonia i wszystko gra. ;)
| 21:24 niedziela, 11 maja 2014 | linkuj Hihi, dzięki Sympatyku :) Aż żałuję, że nie miałam ze sobą mego wypasionego Pysiobidonu ;D
A swoją drogą moja kolarzówa to zakładać na nią będę co mi się żywnie podoba :D A że klamotów ze sobą mam zawsze sporo to i sakwa będzie i już ;D
Sympatyk | 12:14 niedziela, 11 maja 2014 | linkuj Nie daj sobie wciskać kitu, torba wygląda wcale gustownie. A że przy szosówce? Po prostu stać Cię na trochę fantazji i nie musisz wyglądać, jakbyś spóźniła się na Giro d''''Italia. Po prostu masz swój styl. Ważne, że Tobie wygodnie. Byle się torba nie telepała, bo to denerwujące.
| 22:35 sobota, 10 maja 2014 | linkuj No na szosce w sumie byłam 2 razy z plecakiem - racja - i to jest niestety do kitu. Na plecach wiozłam MP3, 2 butle picia, paczkę chusteczek zapasowych i szminkę. I jeszcze miałam biodrówkę, a w niej m.in. zapasową bluzę, mimo, że jechałam w dwóch. No ale trza być gotowym/Ą na wszelkie załamania pogody ;)
| 22:33 sobota, 10 maja 2014 | linkuj Nie wiem, pierwszy raz takie problemy z telefonem mam, ale może rzeczywiście to dlatego, że go trzymałam w worku bo trochę popadywało i zaparował. Fakt faktem, od jakiegoś czasu karta SD mi świruje. Nic tam, powiedzmy, że foto "z klimatem" ;D A i Mors pół-kontent ;D
A Warszawka to tylko ta prawdziwa, nie inaczYj ;D :P
mors
| 22:30 sobota, 10 maja 2014 | linkuj W Morsownii byłaś z plecakiem. ;p
Wiele rekwizytów da się upchać do tylnych kieszonek na plerach. ;>
| 22:29 sobota, 10 maja 2014 | linkuj To wygląda na zaparowanie obiektywu chyba. ;> Albo zapaćkanie. ;)
Warszawa to jakaś lokalna wioska, czy ta "prawdziwa"? ;)
| 22:28 sobota, 10 maja 2014 | linkuj Wiem wiem, nie pasuje, ale gdzieś trzeba było wcisnąć pompkę, kanapkę, chusteczki i inne pierdoły, a na szosę plecaka nie zabieram. Mam kupioną sakwę podsiodłową ale czeka na nabranie mocy urzędowej ;)
Gość | 22:25 sobota, 10 maja 2014 | linkuj Troche ta torba nie pasuje do caloksztaltu.
| 22:24 sobota, 10 maja 2014 | linkuj A dziękuję i pozdrawiam :)
Nefre
| 22:17 sobota, 10 maja 2014 | linkuj Super...