Rower:Tlenik

Po Puszczy Noteckiej.

Sobota, 12 kwietnia 2014 · dodano: 13.04.2014 | Komentarze 11

No co tu napisać....co tu napisać....Po dwóch tygodniach walki z bakteryjkami, wirusikami i innym dziadostwem nogi same się wyrywały na rower. Dzisiaj lansik w nowych papciach i w efekcie dwie glebuszki i kilka siniolków ;) Czad :D
To była fantastyczna sobota pod każdym względem :)))

| 04:57 wtorek, 15 kwietnia 2014 | linkuj Dzięki Nefre :) O wiele wygodniejsze i lżejsze niż mierzone Shimanowskie. Długo (o dziwo) się nad zakupem nie zastanawiałam ;) Na razie spisują się fantastycznie :)
Nefre
| 22:24 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj Buty odjazdowe
| 20:58 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Noo, zaszalałam kolorystycznie ;D Tyle białego, ach ach....i jeszcze czerwone akcenty na skarpeciochach....:D
Nie mam więcej fotek, ciapa ze mnie. Ale obiecuję poprawę :)))
Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa :)
mors
| 20:42 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj O proszę, nawet jakieś białe akcenty się przebiły ;) tylko czemu nie przebiło się więcej fociszonów? :( A mi to każe wrzucać dziesiątkami. ;p

Również cieszę się z Twojego poROWERwrotu i mam nadzieję, ze już nas nie opuścisz. ;]
Basik
| 20:25 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Papcie bardzo gustowne :) Nowe galoty również ;D
Fajnie, że wróciłaś do zdrowia :)
Kot
| 19:32 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Jakie nowe, jakie czyste! Aż miło popatrzeć :). No i dobrze, żeś ozdrowiała!
| 19:00 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Dokładnie tak L. ;) Mam nadzieję, że to były pierwsze i ostatnie gleby ;)
lea
| 18:39 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj No pięknie! Dwutygodniowa przerwa bardzo dobrze Ci zrobiła, jak widzę :)
Dobrze, że gleby nie okazały się nieprzyjemne w skutkach.
Powodzenia w bezkolizyjnej nauce jazdy w spdach.
| 14:31 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Dobry lansik nie jest zły :D:D:D No właśnie zamyśliłam się, stanęłam i runęłam :D:D:D Dobrze, że nie podarłam nowych galotów ;D
merlin083
| 14:29 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj No no..jak ładnie pomykasz:)
I jaki lans, pamiętam jak ja uczyłem się jeździć w SPD...miałem 2 mocniejsze gleby przy prędkości...0 km/h :)