Starsza Pani pierwszy raz na szosie :)

Niedziela, 16 lutego 2014 · dodano: 16.02.2014 | Komentarze 14

W końcu wyskoczyłam pierwszy raz na szosę i jestem zachwycona !!! Ledwo się depnie i już konkretna prędkość na liczniku. A jaki lans przy okazji na wsi jest to hoho ;) Dzisiaj niewiele kilosków bo kręgosłup i tyłek muszą się przyzwyczaić, ale za tydzień mam zamiar poszaleć :)

| 22:38 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj Widzę, że kontrola być musi :)
mors
| 22:34 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj No to pozostaje tylko czekać, kiedy się zapędzisz w odpowiednie rewiry. ;)
Póki co dodaj ładny opis w profilu Delfiny i pojaśnij jej nazwę. ;p
| 22:26 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj Nie mów dwa razy :) W tym roku jestem w nastroju wyjazdowo-poznawczym ;) Mógłbyś się bryknąć na mojej Delfinie :)
merlin083
| 09:36 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj Zapraszam na szosową jazdę:P aczkolwiek nie mam szosy,ale troszkę się po niej bujam ;)
Może i ja kiedyś dosiądę takową maszynę...:)

Pozdrawiam Babciu:D
| 18:47 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Dziękuję dziękuję :) Maszynka jest fantastyczna, ciekawam ile z niej wyduszę :)
Nefre
| 18:26 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Fajny "baranek"... gratluję odwagi. Pozdrawiam
| 17:37 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Dziękuję wielce :)
lea
| 17:07 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj No no, pięknie się Pani Starsza prezentuje.
Gratuluję pierwszych szosowych kilometrów :)
| 16:52 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj O widzisz, człowiek zawsze się czegoś nauczy. Ramę mam dobrą, koła ponoć ciężkie i kiepskie. Ale co tam, wyjdzie w praniu. Na oponach szosowych jeszcze się nie znam, nawet nie wiedziałam, że są jakieś wyścigowe ;) Widzę, żeś Ty zawodowiec :)
Kot
| 16:15 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Napędem się za bardzo nie przejmuj, bo to nie jest aż tak istotne. Na szosie najważniejszy jest odpowiedni rozmiar ramy i... lekkie koła oraz dobre opony. Kiedy zmieniam opony z wyścigowych na zwykłe, zawsze czuję ogromną różnicę.
| 15:41 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Dzięki :))) Osprzętowo szału nie ma, ale dla amatora dopiero zaczynającego przygodę z tego typu sprzętem myślę, że wystarczy. Poza tym napęd jak napęd, jak się jeździ to się każdy zajeździ. Sam napęd nie pojedzie ;) Czy będę robić upgrade to się okaże. Na razie będę śmigać na tym co jest :) A jest to piękność :)
Kot
| 15:37 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Rowerek prezentuje się świetnie - dodaję, bo wcześniej nie wspomniałam.
| 15:29 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Myślę, że stówy bym dzisiaj nie zrobiła właśnie ze względu na tyłek. Normalnie wożę się na żelowych kanapach, a tu takie cieniutkie coś....Nie ma to tamto, trza się przyzwyczaić :) Przy 20 kiloskach luzik. Ale co to jest dla szosy. Minimum stówki trzeba trzaskać :) Gacie bez wkładki zakładam również, ale na niewielkie dystanse. Tutaj założone profilaktycznie z pieluchą :D
Kot
| 15:24 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Szosa jest super :-). Też mam białą owijkę. Mój kręgosłup akurat na szosówce odpoczywa. A z tyłkiem to bywa różnie. Dziś np. jechałam w spodenkach bez wkładki i na dziurach nieco się poobijałam ;-)