h km/h:
Temperatura:-10.0
Rower:Arturo

Ach ten Sąsiad czyli test opony z kolcami :)

Wtorek, 28 stycznia 2014 · dodano: 28.01.2014 | Komentarze 7

Już myślałam, że mi się nie uda przetestować oponki bo zaspałam konkretnie, ale na szczęście udało się znaleźć kilka minut przed wyjazdem do pracy. Pan Starszy wystąpił dzisiaj w roli operatora, ale powiedział, że mi nie zgra filmiku bo nie chce, żeby się jakieś obce dziady na mnie gapiły :P

Opona prima sort to mało powiedziane !!!! Podczas gdy tyłek zdeczko się ślizgał na lodzie, przód pozostawał zawsze stabilny i nawet nie było konieczności hamowania pulsacyjnego. Normalnie rewelacja. Wszystkie Schwalbe i Kendy (mimo, iż nie testowane przeze mnie) mogą się schować. Kolce, może by się wydawało, że za długie, ale spisują się wyśmienicie, nic się nie ugina ani nie rozjeżdża.
Nowe kolce i klej (tĄ razĄ Butapren) zostały dzisiaj już nabyte i niedługo zabieram się za kolcowanie drugiej sztuki :)

Podziękować Sąsiadowi po stokroć !!!

| 00:02 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj Dajesz!!11 ;p
| 22:23 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj Ble, to nie to samo co starszapani....:( Nie pocieszonam :( Ale jak się nie ma co się lubi CZA polubić co się ma, czy jakoś to tam szło ;)

pees. Wychylać się nie zamierzam ;P
| 20:57 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj Opcji jest mnogo:
starsza_pani
starsza-pani
st@rsz@p@ani
itd. itp. ;p

Ciebie pewnie podczytuje P.S. a mnie pewnie ktoś, kto pilnuje Twojego "ostatniego życia". ;D
Cza będzie się częściowo zabunkrować na PW. ;)
mandraghora
| 15:22 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj przydałby się taki sąsiad ;-)
| 06:44 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj A tego to nie wiedziałam, że można ustawić tam takowąŻ prywatność. Niestety mój nick jest zajęty !!!! <wściekła> i nie wiem co tera czynić :P
P.S. wie o BS, ale nie podczytuje, z tego co mNiE wiadomo :P Chociaż licho Go tam wie ;P
mors
| 22:55 wtorek, 28 stycznia 2014 | linkuj Tu nie ma dziadów ;p chyba że chodziło o youtube, ale to można ustawić prywatność (film niedostępny z szukajki, tylko dla mających linka). ;p