Rower:Tlenik

Po mieście i po wsi.

Piątek, 17 stycznia 2014 · dodano: 17.01.2014 | Komentarze 8

Rano zawieziono mnie do pracy, a potem odebrałam nowy/używany rowerek z serwisu (więcej w jego opisie). Trza było dziada przetestować więc najpierw śmignęłam na Piątkowo, gdzie czekał na mnie transport do domu, a po przełożeniu klamotów typu lampki, liczniki, odblaski śmignęłam do Baborówka. Cimno i dimno było, że oko wykol :) Jechałam z duszą na ramieniu bojąc się, żeby mnie jacy wilcy nie zjadły ;P W Baborówku pojeździłam w te i na zad po oświetlonej ścieżce rowerowej i wróciłam do domku.
Foty marne bo robione we mgle i dodatkowo z komórczaka.
Ścieżka rowerowa w Baborówku
Ścieżka rowerowa w Baborówku © starszapani

Nowy nabytek na zimę :)
Nowy nabytek na zimę :) © starszapani

Nowy nabytek na zimę bo starego nie ma sensu naprawiać - dokonał swego żywota, a służył dzielnie © starszapani

| 06:52 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj No niestety, ale takie życie + brak miejsca + kwestia wygody podczas jazdy wątpliwa wielce w przypadku starego dziada....
mors
| 23:20 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj Dotlenianie się na Oxygenie. ;)
Rower ocenię jak go zobaczę w świetle dziennym ;p no i jak obczytam co i jak.
A póki co wyrażam swoje zgorszenie, że nie reanimujesz czcigodnego poprzednika i go jeszcze demontujesz. o_O
;p
| 21:09 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj Nooo prawie, tylko Twój ma zdecydowanie lepszy osprzęt. No ale bebechy zawsze można zmienić jak się zajedzie to co się ma ;)
JoannaZygmunta
| 20:44 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj Prawie jak mój "zdobywca pucharów" :)
| 20:35 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj A dziękuję wielce :) Śmiga mi się na nim naprawdę super :)
Kot
| 20:31 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj Rower prezentuje się super nawet w ciemnościach! Niech się dobrze sprawuje :-)
| 20:13 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj Oj tam oj tam, szału nie ma :D
DaruS
| 20:09 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj Bardzo fajny wynik jak na tę porę roku, i zarąbisty licznik odwiedzin!