Rower:Czesia

Szamotuły - Wronki - Obrzycko.

Sobota, 11 stycznia 2014 · dodano: 11.01.2014 | Komentarze 14

Pierwsza stówa w tym roku :)
Jechałam dzisiaj jak nawiedzona !!! Początkowo nie bardzo mi się chciało ale po pierwszych 30. km już nie mogłam się zatrzymać.
Głównym celem było dojechanie do Wronek możliwie jak najkrótszą i najszybszą drogą i eksploracja kolejnego odcinka Nadwarciańskiego Szlaku Rowerowego metodą "kawałka pizzy". Do Wronek jechało się całkiem dobrze, tylko troszkę monotonnie. W samych Wronkach nie kręciłam się jakoś specjalnie nadto, a nawet nie chciało mi się specjalnie zatrzymywać na foty. Chciało mi się tylko jechać :P Poza tym trza było zostawić co nieco na obzdjęciowanie innĄ razĄ ;P Z Wronek do Obrzycka szlak nadwarciański wiedzie utwardzoną drogą leśną i liczy około 10 km. Obecnie można spokojnie przejechać nawet na cienkich oponach, latem podejrzewam, że musi tam leżeć sporo piachu :/ Z Obrzycka pojechałam znaną drogą przez Jaryszewo, Sycyn i Piotrkówko. W Baborówku licznik pokazywał jakieś 70 km więc postanowiłam dokręcić do stówy po okolicznych wsiach robiąc kółeczka mniejsze i większe w zależności od nastroju :)

Trasa: domek - Baborówko - Szamotuły - Pęckowo - Ordzin - Samołęż - Nowa Wieś - Wronki - Obrzycko - Jaryszewo - Sycyn - Piotrkówko - Szamotuły - Baborówko - Baborowo - Baborówko - domek.
Zaliczona nowa gmina: Wronki :)

Sfocone:
Moja Maszyna nad Jeziorem Samołęskim
Moja Maszyna nad Jeziorem Samołęskim © starszapani

Jezioro Samołęskie
Jezioro Samołęskie © starszapani

Pałac w Nowej Wsi k. Wronek
Pałac w Nowej Wsi k. Wronek © starszapani
Z Wiki: "dwukondygnacyjny pałac z wieżą, zbudowany w latach 1874-76 według projektu Stanisława Hebanowskiego. Posiadłość ta od 1865 stanowiła własność Goetzendorf-Grabowskich, następnie rodziny von Kapherr, od 1896 należała do niemieckiego zakonu, po I wojnie stał się własnością Skarbu Państwa".

Warta - widok z mostu we Wronkach
Warta - widok z mostu we Wronkach © starszapani

Widok na Wartę z mostu we Wronkach
Widok na Wartę z mostu we Wronkach © starszapani

Więzienie we Wronkach
Więzienie we Wronkach © starszapani

Mućki w Obrzycku
Mućki w Obrzycku © starszapani

Jedna mućka to chciała się ze mną napić herbatki ;)
Jedna mućka to chciała się ze mną napić herbatki ;) © starszapani
Kościół Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Obrzycku
Kościół Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Obrzycku © starszapani

Baborowo - Szkoła
Baborowo - Szkoła © starszapani

Pożarte: 2 banany, z czego pierwszy na 68.km a drugi na 88. + 3/4 litra herbaty z cytryną, miodem i malinami :)
Temperaturka: 3,3-6,7C na plusie.

mors
| 21:17 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Tu bardziej chodzi o zabawę, niż o efekty. ;)
| 20:48 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Tia, a potem może sobie jeszcze urządzimy zawody kto szybciej pojedzie/straci (ba)lans [niepotrzebne skreślić] :P
mors
| 20:37 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Oczywiście do pieczenia używam ZIMNYCH OGNI. ;)
Jako że mam 3 mona, to fajnie by wyglądało, jakby każdy na koniec treningu odjechał "swoim". ;)
| 20:25 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Piszę się na to :P
lea
| 20:16 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Nie bój się Mała - przecież ja grzeczną dziewczynką jestem i nic wbrew Tobie nie zrobię. No dobra - prawie nic :D

Morsie - mnie ze Starowinką zawsze możesz piec na jednym ogniu. Toż to czysta rozkosz :P
mors
| 20:11 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj A ja Was przeciągnę po moich monocyklach, bo Lea chce, a Starowinka najwyraźniej też, tylko nie pisze wprost. ;)
Więc można by Was upiec na jednym ogniu. ;)
| 19:59 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Kurde !!! Zaczynam się bać brrr :] Nie ma lipy, trzeba spinać poślady :P
lea
| 19:39 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Zwariowała do reszty!!!
Oj Starowinko - przeciągnę ja Cię już niedługo po moich okolicach, bo widzę, że formę masz pierwszorzędną ;) Bardzo mi się to podoba!
| 21:51 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj No przecie pokazałam jęzora :P A swoją drogą wiąże się z tymże pewna anegdota, ale to nie miejsce na opowiastki takowe ;P
No daję daję ile pani bozia mocy w nogach da :P
| 21:45 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj Dajesz, dajesz! ;p

Co Ty masz z tą swoją urojoną starością? ;p
| 21:37 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj 1) I to w moim wieku, phi :P
2) Muszę szybko zrobić print screena na pamiątkę :P
3) Mój maks to marne 124 :( więc nie podpuszczaj mnie, nie podpuszczaj....:P
| 21:34 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj Ale się szarpła, Top 4 kobiet! ;p
To Twój maks. czy jeszcze stać Cię na więcej? ;p
| 20:39 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj No właśnie widziałam, że podobnież a nawet i bardziej nawiedziło ostatnimi czasy ;DD
JoannaZygmunta
| 20:06 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj Znam te nawiedzenia ;)