Rower:Czesia

Szamotuły - Obrzycko - Oborniki.

Niedziela, 5 stycznia 2014 · dodano: 05.01.2014 | Komentarze 2

Odcinek Obrzycko - Oborniki miałam zrobić już dawno, ale zawsze znalazło się tysiąc powodów, żeby tam nie jechać. A to pogoda nie pasowała, a to ochoty nie było. Dzisiaj wycieczka na spontana, pomysł zrodził się rano. Do samego Obrzycka świeciło słonko i jechało się całkiem przyjemnie. Minęłam szybko rynek, zrobiłam fotę na moście i skręciłam na Oborniki. Z samego Obrzycka do Obornik czekało na mnie aż 24 km pięknego asfaltu, akurat na szosówkę, którą mam nadzieję w tymże roku nabyć drogą kupna. Trasa wspaniała, cisza i spokój, można było poszaleć. Po drodze minęłam m.in. Stobnicę, w której znajduje się Wilczy Park - Stacja Doświadczalna Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Żyje tamże na wolności kilka sztuk wilków. Stację można zwiedzać z przewodnikiem, niestety na zwiedzanie trzeba umówić się telefonicznie z wyprzedzeniem, także, ten tego, trzeba tu będzie jeszcze wrócić. Co uczynię nader chętnie. W Kiszewie zakupiłam paczkę Jeżyków i ruszyłam dalej do Obornik ;) Nie zatrzymując się już nigdzie, bo co kiedyś miałam sfocić to sfociłam, skierowałam się do Objezierza i dalej w stronę domku. Jeżyki dodawały mi sił :)
Zaliczone gminy: Szamotuły, Obrzycko, Oborniki.
Tyle w temacie. Teraz foty:

8. Bąblin - Dom Misyjny Misjonarzy Św. Rodziny © starszapani

9. Kunik
9. Kunik © starszapani

Trasa: domek - Pamiątkowo - Baborówko - Szamotuły - Szczuczyn - Piotrkówko - Jaryszewo - Brączewo - Obrzycko - Zielona Góra - Stobnicko - Stobnica - Kiszewko - Kiszewo - Bąblin - Słonawy - Oborniki - Objezierze - Kowalewko - Nieczajna - Lulin - Lulinek - Pamiątkowo - domek.