Rower:Czesia

2 kółeczka, 4 gminy.

Sobota, 4 stycznia 2014 · dodano: 04.01.2014 | Komentarze 6

Wzięło mnie dzisiaj na kręcenie oj wzięło. Pogoda cudna, przyjemne +6C, niewielkie porywy wiatru - grzech nie jechać. Plan był taki, żeby zrobić parę dziesiątek km, ale w niewielkim promieniu od domku z racji testowania innego ubioru. Krótki rękawek, cienka bluza i polar to był strzał w dziesiątkę. Mimo plusowej temperatury postanowiłam w końcu przetestować podgrzewane wkładki do butów, które dostałam rok temu od Gwiazdorka :) Wkładki spisały się na tymże dystansie na medal. Mogę szczerze polecić każdemu zmarzluchowi takiemu jak ja :D Zestaw grzewczy składa się z dwóch wkładek (do przycięcia do odpowiedniego rozmiaru), kabelków łączących wkładkę z pojemniczkiem, w którym są 4 akumulatorki. Pojemniczek tenże montuje się do buta, włącza czerwonym przyciskiem i już można rozkoszować się przyjemnym ciepełkiem w bucie. Co więcej, ciepełko toto można sobie odpowiednio dawkować poprzez wybór jednego z trzech stopni grzania :) Do tego termos z herbatą z cytrynką i konfiturą z wiśni mej Rodzicielki i można śmigać :)
Co sfociłam:
Postój w Przyborówku
Postój w Przyborówku © starszapani

Nad zalewem Radzyny
Nad zalewem Radzyny © starszapani

Test wkładek ogrzewających :)
Test wkładek ogrzewających :) © starszapani

Przed pałacem w Myszkowie
Przed pałacem w Myszkowie © starszapani

Pałac w Myszkowie
Pałac w Myszkowie © starszapani
Więcej zdjęć pałacu i trochę info -> KLIK i KLIK

Trasa: domek - Pamiątkowo - Baborówko - Szamotuły - Gałowo - Przyborówko - Przyborowo - Zalew Radzyny - Myszkowo - Radzyny - Kaźmierz - Chlewiska - Przybroda - Cerekwica - Pamiątkowo - Baborowo - Popowo - Popówko - Urbanie - Chrustowo - Żukowo - Górka - Lulin - Pamiątkowo - domek.
Zaliczone gminy: Szamotuły, Kaźmierz, Rokietnica, Oborniki.

| 18:16 niedziela, 26 stycznia 2014 | linkuj Całe wkładki, kabelki są dłuższe bo główne przeznaczenie tychże wkładek to buty narciarskie. Ja owijam kabelek wokół takiego tam czegoś co mam z tyłu na butach i nic nie dynda. Można śmigać. A jak się aku wyczerpią to można sobie naładować.
Chemiczne wielokrotnego użytku podgrzewacze mam do rąk - wkładam do rękawiczek jak jest potrzeba i już. Nie nadaje się to do stóp bo jak tężeje to może pęknąć i nie będzie nadawać się do regeneracji. Generalnie na rowerze w dłonie prawie nigdy mi nie jest zimno - w zależności od liczby i rodzaju założonych rękawic. Niestety stopy to już nie to samo.
| 09:08 niedziela, 26 stycznia 2014 | linkuj Całe szczęście, że to nie rewia mody :P:P:P
| 17:41 sobota, 4 stycznia 2014 | linkuj Nie ze mną te numery :P Jam zmarzlak okrutnie ekstremalny [niestety].
mors
| 17:36 sobota, 4 stycznia 2014 | linkuj Ogrzewanie przy +6 ?! Aż mi się słabo zrobiło z gorąca. ;p
Najlepsze ogrzewanie to mocniejsze dociskanie stopami - do minus 3* spokojnie można jechać w letnich "adidasach" - i to dowolnie długo. ;p