Temperatura:-3.0
Rower:Czesia

Do pracy i na dojo.

Wtorek, 26 listopada 2013 · dodano: 26.11.2013 | Komentarze 7

Pobudka 6:15 i szybkie pakowanko. Zmodyfikowałam nieco kreację rowerową zakładając pod rowerowe galoty rajstopy i skarpety narciarskie. Całości dopełniły zimowe trekkingi i kominiarka :) Licznik wskazywał -3C. Tak jak na górze było mi ciepło, tak w połowie trasy zmarzły mi paluchy. No ja nie wiem co ja mam z tymi stopami. Jak temperatury będą spadać trzeba będzie odpalić podgrzewane wkładki.
Poza tym jechało się wyśmienicie. Nad Strzeszynkiem wyskoczyło mi przed nos stadko sarenek ale nie zdążyłam ich sfocić :(
W pracy byłam przed czasem, co zdarza mi się rzadko :P Wieczorkiem pojechałam jeszcze przez Al. Solidarności na dojo na dwa treningi karate i autem do domu.
Jutro samosmrodem bo i tę czynność (okropną) należy opanować - czyli trening do- i z-pracowy na wypadek niepogody.

mors
| 23:20 czwartek, 5 grudnia 2013 | linkuj To tylko kwestia wytrwałości w nauce (nie potrzeba szczególnych talentów).
A z drugiej strony - nikt, kto nie próbował, umić od razu nie będzie. ;p
| 21:22 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj Dobry monocykl nie jest zły :P
Ja na stare lata zbieram na szosę bo na monocyklu to ja niestety nie umiem - acz podziwiam tychże co umieją jeździć na tymże :P
mors
| 20:50 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj Też to mam ;) ale poszedłem w drugą stronę i kupiłem se monocykl na stare lata. ;)
| 21:50 wtorek, 3 grudnia 2013 | linkuj Kryzys wieku średniego to się nazywa :P
mors
| 19:37 wtorek, 3 grudnia 2013 | linkuj Można, poprzez adminów - niektórzy se zmienili. ;p
Pierwszy raz widzę, żeby kobieta sama się postarzała... ;)
Tzn. nie pierwszy, bo już tutaj parę razy zaglądałem. ;)
| 22:34 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj Nie można :P
Zresztą wolę Starszą Panią Po Trzydziestce, tylko się nie zmieściło przy zakładaniu konta :(
mors
| 22:30 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj Zmień nick na "TwardaPani". ;)