Rower:Czesia

Do Stęszewa spotkać się w końcu z Leą :)

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 23.08.2013 | Komentarze 5

W zeszłym tygodniu dostaję info, że Lea zamierza nawiedzić Wielkopolskę :). Nie mogło być inaczej, musiałyśmy się spotkać. Po kilku telefonach i wygibasach logistycznych udało mi się pozmieniać plany sobotnie, dzięki czemu mogłam śmigać na spotkanko. Ostateczny wybór padł na Stęszew. Spotkałyśmy się więc tamże.
Pobudka o 6 nad ranem, żeby tylko się nie spóźnić. A potem z wiatrem pod włos do Stęszewa, prościutko, bez zbędnego zbaczania z trasy. Chciałam oszczędzać kopyta w razie czego, gdyby nam się zachciało pokręcić trochę po WPNie :P Na Rynek przyjechałam wcześniej niż planowałam, więc miałam sporo czasu aby się konkretnie polansować z rowerem, z mapą, w kasku i bez;) W końcu przyjechała Maluda, juhuuu :). W zasadzie lodów nie trzeba było przełamywać :) Po zakupie napoju złocistego w pobliskim sklepie Zuza, szczycącym się na szyldzie posiadaniem w swoim asortymencie wyrobów lokalnych, udałyśmy się nad jeziorko. Rozmowom nie było końca. Dysputy prowadzone były na tematy różne i różniste. Dyskutowałyśmy o rowerach (rzecz jasna), kto i na czym przyjechał, ile przejechał itd. Szeroko poruszane były tematy damsko-męskie, męsko-damskie i nie tylko. Gadałyśmy o BS, wyjazdach z ekipą z BS vs. samotne wypady. Nie zabrakło i inszych opowieści. A że obie jesteśmy gadułami to i nagadać się przez te 5 godzin nie mogłyśmy. Konieczna jest rewizyta, a i ja mam zamiar pojechać w odwiedziny jeszcze w tym roku na Dolny Śląsk :)
Dzięki wielkie za spotkanie !!! Było czadowo. Bez spiny. Bez musu. Na luzie. Po prostu super :) Z niecierpliwością czekam na następne :)

Trasa: domek – Cerekwica – Mrowino – Kokoszczyn – Góra – Rumianek – Jankowice - Lusówko - Więckowice – Trzcielin – Dopiewo – Stęszew. Powrót tą samą trasą. Zaliczona nowa gmina: Stęszew

Spotkanie z Leą w Stęszewie :) © starszapani

Tak się lansowałyśmy :) © starszapani

Dyskusjom o życiu i nie tylko, nie było końca :) © starszapani

Sesja fotograficzna na Rynku :) © starszapani

Więcej foto zaś potem, gdzieś mi się zapodziały na którymś z komputerów :(

mors
| 15:42 poniedziałek, 13 lipca 2015 | linkuj Zara będzie druga rocznica jak obiecano więcej foto! ;((

PS. jak Ty byłaś wtedy młodziutka :O ;)
| 23:39 czwartek, 10 kwietnia 2014 | linkuj "Więcej foto zaś potem" ;>
;p
| 06:16 sobota, 24 sierpnia 2013 | linkuj Podziękować :))) Może następnym razem konkretnie pokręcimy po płaskim ;) No chyba, że pogoda będzie barowa to będziemy się raczyć napojem złocistym bo baru to u mnie na wsi nie ma :D W każdym razie jesteśmy "in tacz" co do terminu :)
Uściskuję mocno :)

Morskie zwierzę - Bynajmniej (Sur)realistyczny ;) Co do kamerki, ojjj nie wiem czy wypadałoby potem wrzucać filmik do sieci (tutaj należą się pozdrowienia dla kelnera:PPP).
mors
| 21:18 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj Lea na płaskiej nizinie to widok wręcz surrealistyczny. ;D

Następnym razem włączcie kamerkę. ;))
lea
| 17:54 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj No baaaardzo przepięknie!!!
Starowinko - ja jeszcze raz napiszę, bo mogłabym to podkreślać w nieskończoność: cudnie się z Tobą bawiłam. Rzeczywiście przełamywanie lodów trwało jakieś pół sekundy :P A 5 godzin na rozmowach zleciało jak 15 minut (ech ta nieszczęsna względność czasu!:). Czekam na rychłe następne spotkanie z niecierpliwością.